*Vóór 15.30 u besteld, dezelfde werkdag verzonden* Shop snel >>

Garantie & klachten

Ik heb een klacht, aan wie kan ik die richten?

Als je een klacht hebt over de service, de producten of iets anders, dan hoort Wilma's Hobby dit graag. Klanttevredenheid staat immers hoog in het vaandel. Mocht de klacht gaan over een gebrek wat betreft een artikel die je bij Wilma's Hobby gekocht hebt, raden wij je aan om dit kenbaar te maken door te mailen naar info@wilmashobby.nl en ons te voorzien van de de volgende informatie:

  • ordernummer
  • reden van aanspraak op garantie 
  • een duidelijke foto van het betreffende artikel waarin de aard van de klacht zichtbaar is. 

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling beschadigd gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@wilmashobby.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr  Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.